Tuesday 10 April 2012

☻Pengenalan diri☻

Well hello there!

First of all I would like to introduce myself..heuheuheu.. >.<
okay2..tak payah nak berbahasa omputih sgt la kan
nama aku noor syahida, tp just panggil aku sbg sheeda atau shee je..
umur aku baru je 22 tahun & baru graduate dari Kolej Islam Antarabangsa dlm kosMETIK..haha..ada ke kos tu kat situ? =.=??? hehe..tak la kos Diploma Pengurusan Pejabat & Kesetiausahawanan. aku berblog ni untuk suka2 je..share ttg experience yg aku dpt dgn pembaca2 yg tegar ni. time aku study dulu aku mmg ada blog. tp blog tu da kene hack & aku tak dpt nak log-in da T_T
jadi skrg aku nak buka "satu" lg blog utk aku melepaskan segala benda yg terjadi dlm hidup aku & sekitar aku. harap korang terhibur dpt baca blog aku yg serba kekurangan dari segala mcm segi la..hahaha
tp blog yg aku wujudkan ni bkn utk nak mengumpat okay..!kpd semua kwn2 Salam Perkenalan~♥




aippp2!!jgn tenung mata aku lama-lama nnt tergoda

No comments:

Post a Comment